Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-11-2014, 08:58 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem 11-11-2014 21:16 uur: @Spiff, ja ik gebruik F-secure en DeepGuard daarvan is ingeschakeld (Ziggo gratis ) en Windows 7/ 64 bits Ik heb DeepGuard uitgeschakeld, en EAF voor genoemde programma's ingeschakeld, en de programma's werken zoals het hoort. DeepGuard weer ingeschakeld, en genoemde programma's worden weer door EMET uitgeschakeld. Conclusie lijkt gerechtvaardigd, dat DeepGuard van F-Secure de oorzaak blijkt te zijn. Voorlopig dan maar DeepGuard ingeschakeld en de EAF voor de conflicterende programma's uitgeschakeld. Door Spiff 12-11-2014 01:09 uur: Als ik het goed begrijp, samen met de informatie uit de andere thread waar ik gisteren 18:55 uur naar linkte, is het enkel uitschakelen van DeepGuard dan wellicht al voldoende, zonder dan tevens EAF te moeten uitschakelen? Bij mij was het inschakelen van de optie "compaliteitsmodus gebruiken (beveiliging wordt verlaagt" in DeepGuard al voldoende. DeepGuard hoefde dus niet helemaal te worden uitgeschakeld. EAF hoeft dan niet te worden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha