Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-11-2014, 20:51 door Ivanhoe

Het eerste waar ik aan denk is: was er aan de verpakking te zien dat er een smartphone in zat? Ik wilde ooit van iemand tweedehands een laptop overnemen. Afspraken gemaakt, het geld overgeboekt en de verkoper het pakket aangetekend verzonden met PostNL. Aflevering bleef uit; het pakket was binnengekomen in het sorteercentrum en daar bleef het (bij). Blijkt dat de verkoper de oude laptop verstuurd had in de doos van zijn nieuwe laptop. Dat schreeuwt natuurlijk met koeienletters: NIEUW-NIEUW-NIEUW. De laptop heeft toen dus op niet-gebruikelijke wijze het sorteercentrum verlaten. Ik heb uiteindelijk van de verkoper mijn geld terug gekregen. Resumerend: was het pakketje herkenbaar als smartphone-houdend en kan de smartphone eventueel ook 'buiten' Bol.com verwijderd zijn uit de verpakking? Ik hoop voor jullie dat Bol.com er coulant mee omgaat. Succes.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha