Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2014, 15:48 door Briolet

Door Anoniem: De providers in Nederland hebben voor dat ze IPv6 uitrolden eerst de router fabrikanten benaderd en geregeld dat in de routers die ze uitgeven een IPv6 firewall zit die hetzelfde doet als bij IPv4 de NAT doet… Dit probleem bestaat wellicht elders, maar niet hier. Eerst zien en dan geloven. Avast geeft aan dat de reden voor het niet implementeren van een goede IPv6 firewall is dat de hardware gewoon te gebrekkig is. Dan kun je wel allerlei afspraken met fabrikanten maken, maar zij kunnen er ook niet meer software opzetten dan de hardware aankan. Bij Ziggo b.v. worden de inactieve verbindingen al na 5 minuten gesloten bij alle 4 routertypes die zij gebruiken. De hardware laat gewoon niet toe om teveel verbindingen gelijktijdig open te hebben. Bij de meeste routers is dit 60 minuten of langer. Gevolg is dat applicaties als WhatsApp niet goed werken achter de Ziggo routers omdat zij de inactieve verbindingen maar elke 15 minuten herbevestigen. Voor normale routers is dat goed genoeg. Als de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha