Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-12-2014, 10:23 door Anoniem

Door Anoniem: Hehe eindelijk. Waarschijnlijk gaan een hoop mensen hier meteen janken dat het niet veilig is, bij deze alvast het verzoek om met concrete voorbeelden te komen ipv scenarios waarbij een rogue merchant meteen door de acquirer gepakt wordt. De volgende stap is over naar mobiel volgend jaar! Ik jank niet, en jouw veiligheid is gelukkig niet mijn probleem. Waar veel mensen wel constant huilie huilie over doen: - Bank-storingen (ING spant de kroon, maar de andere grote jongens kunnen er ook wat van) - Netwerkstoringen (van ISP's /TelCo's) - PIN-storingen (zelfde netwerk als NFC?) - Tracking van smartphones (WiFi / Bluetooth) - Lege smartphone-accu's (Heb je een lader? Betaal je eigen stroom!) - OV-chipkaart (= identiek systeem) - Etc. Maar veel plezier met je NFC, niet achteraf gaan janken als het niet werkt zoals je verwacht had hé? + Zelf de eventuele schade betalen, niet gaan verhalen op de bank, mijn rekening is al duur genoeg!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha