Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-12-2014, 08:35 door Anoniem

Door Anoniem: Het is al van de zotte dat ING direct doorgespeeld krijgt als je van simkaart wisselt; toen ik mijn eerste iPhone verloren was, en de simkaart had laten blokkeren, kon ik gelijk geen betalingen meer doen via internetbankieren. Wel via de app op de tablet gelukkig. Ik bedoel dus dat ik niet blij ben met het feit dat het allemaal met elkaar in verbinding staat. . Die had ik ook toen ik een nieuwe simkaart kreeg, ik heb zowel bij de ING als de KPN getracht om erachter te komen of deze informatie met elkaar uitwisselden maar dat werd een kastje naar muur onderzoekje. Opmerkelijk was dat ik, na het plaatsen van de nieuwe sim en het opstarten van de telefoon, vrijwel direct een sms van de ING kreeg dat ze een nieuwe simkaart detecteren en dus mijn tan codes voor 2 weken blokkeerden. En dat is vreemd want mijn telefoonnummer is niet gewijzigd. Ze hadden met ook kunnen bellen en een aantal identificerende vragen kunnen stellen waardoor vast zou komen te staan dat ik als rekeninghouder toch echt zelf ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha