Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-12-2014, 18:32 door Briolet

Door wizzkizz: Waarom de moeilijk omweg via Ziggo? Het betreft een e-mail account van mijn vader die al over de 80 jaar is en niets met internet wil doen. Dus al zijn mail forward ik gewoon naar mijn privé mailbox. Een alternatief is allerlei instellingen mijn mail adres te geven of zijn mailbox via pop leeg te halen. Maar dit is typisch een situatie waar forwardings voor bedoeld zijn. En omdat veel meer mail forwarden, vroeg ik me af of je daardoor mail kunt kwijtraken door dit soort SFP checks. Vanmiddag kreeg ik weer een mailtje dat door een andere reden door de FPS check in de spambox terecht kwam. Dit was geen door mij geforwarde mail. Received-Spf: pass (fallback.dataweb.nl: domain of xxx@rubin-and-son.com designates 157.56.112.137 as permitted sender) receiver=fallback.dataweb.nl; client_ip=157.56.112.137; envelope-from=xxx@rubin-and-son.com; Received-Spf: fail (dataweb.nl: domain of xxx@rubin-and-son.com does not designate 87.236.0.138 as permitted sender) Hier had mijn mail provider blijkbaar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha