Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-01-2015, 16:33 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem, cluc-cluc 07-01-2015 11:29 uur: Echter zoals ik aangaf, geen idee of het wel mogelijk is om de experiabox in bridge mode te zetten in verband met telefoon en televisie Er bestaan modellen van experiabox die dat zeker kunnen, dus ik hoop dat je ook zo'n model hebt. Zo niet, misschien kun je dan wel de standaard ingestelde DNS-servers in de experiabox uitschakelen of blokkeren? Het lijkt me dat in ieder geval DNS bij voorkeur uitsluitend moet worden geregeld door je Sitecom met cloudsecurity, en dat je zoveel mogelijk moet uitsluiten dat de experia daar onderweg nog iets aan zou kunnen veranderen. Naar verwachting zou het geen negatieve gevolgen moeten hebben voor telefoon en televisie. Afijn, dat zie je vanzelf. Aan de DNS instellingen in de experiabox kan ik niets wijzigen, deze zijn staan op disable De televisie wordt gewoon op een internetpoort aangesloten, maar waar de telefoon op zit aangesloten lijkt mij geen LAN poort, en de Sitecom router beschikt alleen over 2 USB poorten 4 LAN ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha