Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-01-2015, 23:32 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem, cluc-cluc 08-01-2014 15:50 uur: Aan de DNS instellingen in de experiabox kan ik niets wijzigen, deze zijn staan op disable De televisie wordt gewoon op een internetpoort aangesloten, maar waar de telefoon op zit aangesloten lijkt mij geen LAN poort, en de Sitecom router beschikt alleen over 2 USB poorten 4 LAN poorten en een WAN poort, dus dat opgelost krijgen lijkt me niet zo eenvoudig. Moet eens na kijken of mogelijk is het model van de experiabox die ik gebruik in bridge mode te zetten, de telefoon misschien wel gewoon blijft werken en het daarop geen invloed heeft want daarvan heb ik werkelijk geen idee. Er worden gevallen gemeld waarbij alles wel werkt. Maar soms lukt het niet. Het verschil zal vermoedelijk in de details zitten. Interessante links op dit gebied zijn misschien: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3736 http://www.tvdw.eu/blog/2013/04/11/kpn-experia-box-v8-and-pppoe-passthrough/ KPN schijnt overigens bridgemode niet te ondersteunen (en ik ook niet: ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha