Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-01-2015, 13:11 door Anoniem

Je neemt dus een risico als je dan je telefoon laat herstellen zonder een back-up te hebben (hoewel dan wel weer zuur is dat je niet bij je data kúnt als het moederbord stuk is, voor de meeste mensen dan). Probleem is wel dat je die backup moet maken voor het probleem zich voordoet. Als ik het goed begrijp was het in dit geval niet mogelijk om de backup te maken alvorens het toestel in te leveren, door het technische defect ? Onze ICT afdeling hanteert de stelling: "Data waarvan geen backup wordt gemaakt is onbelangrijke data". En als de eindgebruiker (lees: eigenaar van een telefoon / usb stick / tablet ) de data al onbelangrijk vindt vindt de ICT afdeling dat ook en doet dus geen moeite om data van defecte telefoons, tablets, usb sticks, externe harde schijven etc. te recoveren. Tja, dat is een gemakkelijk uitgangspunt, maar is natuurlijk lang niet altijd conform de realiteit. De procedure bepaalt uiteindelijk niet of de data wel/niet van belang is. Wat dat betreft is het slechts een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha