Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-01-2015, 12:20 door Anoniem

Door deRoode: Onze ICT afdeling hanteert de stelling: "Data waarvan geen backup wordt gemaakt is onbelangrijke data". En als de eindgebruiker (lees: eigenaar van een telefoon / usb stick / tablet ) de data al onbelangrijk vindt vindt de ICT afdeling dat ook en doet dus geen moeite om data van defecte telefoons, tablets, usb sticks, externe harde schijven etc. te recoveren. En als de eindgebruiker de data wel belangrijk vindt heeft hij dus een backup, en hoeft de ICT afdeling ook geen data te recoveren. Dat is wat al te gemakszuchtig: Je schuift delen ICTwerk af op de eindgebruiker. Die stelling kun je best hanteren mits en maar en zolang als dat de ICTafdeling de eindgebruiker de mogelijkheid biedt makkelijk backups te maken. Zo van, druk op de knop, volledige backup van de machine/telefoon/tablet/usb-stick/wat-dan-ook. Door Anoniem: Iedere ICT-er die een beetje onderlegd is kan met tools data recoveren. Niet echt. Als de telefoon echt dood is dan zou je nog via JTAG kunnen proberen bij de flash chip te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha