Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-01-2015, 14:25 door [Account Verwijderd]

Door Cornelius: Door deRoode: Onze ICT afdeling hanteert de stelling: "Data waarvan geen backup wordt gemaakt is onbelangrijke data". En als de eindgebruiker (lees: eigenaar van een telefoon / usb stick / tablet ) de data al onbelangrijk vindt vindt de ICT afdeling dat ook en doet dus geen moeite om data van defecte telefoons, tablets, usb sticks, externe harde schijven etc. te recoveren. En als de eindgebruiker de data wel belangrijk vindt heeft hij dus een backup, en hoeft de ICT afdeling ook geen data te recoveren. Ben blij dat ik niet bij jullie bedrijf werk. Jullie IT-afdeling lijkt op wat Dilbert noemt: The business prevention department… Je snapt natuurlijk wel dat als de data zo belangrijk was, dat de eindgebruiker in ieder geval zelf nog wat maatregelen neemt om dataverlies te verkomen. Tuurlijk kan de IT-afdeling data terughalen als dat echt nodig is, maar je snapt wel dat dat tijd kost. Meer tijd (en minder hassle) dan het duurt om een backup te maken van je belangrijke data.Door golem: Door ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha