Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-01-2015, 07:21 door Anoniem

Mijn eerste reactie was: "Dan zet je toch een backup terug". Maar die heb je blijkbaar niet....... En nu probeer je van jouw probleem het probleem van de winkel te maken. De oplossing is eenvoudig: Je vraagt je oude (kapotte) telefoon terug en je gaat op zoek naar iemand die jouw data er wel vanaf kan halen, al dan niet tegen betaling. Er zijn bedrijven die de data van schijven uit op zee gezonken schepen kunnen recoveren, dus die weten ook vast wel raad met de restanten van jouw telefoon. Ja, dat kost geld, maar blijkbaar gaat het (voor jou) om belangrijke data, dus zal het je wel iets waard zijn. Het feit dat je dan tijdelijk geen telefoon hebt weegt misschien ook mee in de afweging....... Wat ikzelf een veel interessantere vraag had gevonden is wanneer je niet gevraagd had de data te recoveren, maar juist te verwijderen van de telefoon. Dit om te voorkomen dat iemand anders, die bijv. straks jouw telefoon gaat repareren, toegang krijgt tot deze data. Dat is namelijk iets waar ik mij zorgen om zou maken ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha