Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-01-2015, 13:06 door Anoniem

Hehe net weer gebeld door 'Microsoft Customers Service' in gebrekkig engels met een Indiaas accent. The joke was on them this time smile emoticon Oh hello there sir! Good day we are calling because we have detected malicious software on your system blah bla blah.. Ik: That's not good, how do i fix this? Very easy sir! Have you turned on you computer? Ik: No, let me do that. Just a second! (Pc stond al aan, ff een bakje koffie zetten. Ondertussen verontschuldigen dat mijn pc zo langzaam is) No problem sir! Take your time! 5 Min later... Ik: Oh, i need to fix my internet right? I got it plugged out for a few months. Yes, you need to have an internet connection my dear sir! Ik: Ok, i'm fixing it! Just a second please! No problem sir! Take your time! Ik: Ok, thank you! (ff naar het toilet, peuk roken en ondertussen maar zeveren tegen die vent) Ik: Ok fixed it! Got finally internet now, got an ethernet cable from our neighbours. Ok good sir! Now you need to look to you keyboard, what key do you see next to your ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha