Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-01-2015, 16:38 door Anoniem

"Oh, is het weah niet goedt, te wenag privercy zegtu? Welnu dan gieten we er toch een litertje privercy oveahheen, met een app, helemaal bijdetijd. Zeau, probleem opgelost. Nou niet meah zeurah hoah, burgah." Mooi toch, die techniek? Vooral ook omdat het echte probleem zelfs met nu een "app" erbij, wel gewoon blijft bestaan. Namelijk, de netbeheerders zijn doodleuk nog steeds die grote berg gevoelige data bijelkaar aan het harken. Want die tellers gaan echt niet ineens minder vaak de stand uitzenden, dat doen ze continue. Die app is dus gepiel in de marge puur voor de show. Je had natuurlijk ook gewoon een draaischijfmeter neer kunnen zetten, en dan eens per jaar langskomen. Dan heb je al dat extra gedoe niet nodig, en dan was het probleem echt opgelost, in plaats van zoals nu alleen maar schijnopgelost. Maarja, dan kun je niet tegenover je internationale conculegas opscheppen dat je een tot in de huiskamer toe superslim electriciteitsnet hebt, en geen mooie apps voor de klant als zoethoudertje. Erger nog, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha