Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-07-2013, 13:52 door Callahan

Ik ben me ervan bewust dat dit niet de site is om mij van hulpinfo te voorzien met een falend product. Maar na een medewerker van Microsoft Nederland gesproken te hebben die mij niet verder kon helpen, zoek ik mijn toevlucht toch een beetje bij de kennis van andere Bitlocker Recovery specialisten. By the way....ik kom zelf uit de beveiligingswereld en onderschrijf de noodzaak om gegevens via encryptie je op interne en extrene harde schijf goed te beveiligen. Wat is er gebeurd. Een jaar geleden heb ik mijn externe schijf met Bitlocker willen encrypten. Dat ging voor 80% goed toen ik een foutcode kreeg waardoor de encryptie stopte en een decryptie ook niet mogelijk was van de al 80% verwerkte bestanden. Een werkelijk probleem was dat niet want ik kon nadien gewoon na wat foutmeldingen wegklikken bij alle bestanden komen. Wel kon ik de Id van de herstelsleutel en de Bitlocker herstelsleutel zelf downloaden en vastleggen en heb dat toch maar voor de zekerheid gedaan. Na een 8 maanden probleemloos gebruik word ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha