Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-02-2015, 15:02 door Spiff has left the building

Ik repareer mijn devices bij voorkeur zelf, indien zelf repareren niet mogelijk zou zijn en ter reparatie aanbieden nodig zou zijn, dan verwijder ik eerst persoonlijke informatie, of ik koop eventueel een nieuw apparaat, afhankelijk van wat voor apparaat het betreft, de nieuwprijs, en mijn vertrouwen in een succesvolle reparatie door een reparatiedesk. Mijn vertrouwen in succesvolle reparatie door een reparatiedesk is in het verleden echter meerdere malen beschaamd, met zeer uiteenlopende producten. Ik heb daardoor weinig illusies meer betreffend de kwaliteit van door reparatiedesks uitgevoerde reparaties. Daarom voer ik een reparatie bij voorkeur zelf uit, indien mogelijk. De afweging tussen repareren en vervangen vind ik soms moeilijk. Repareren (en vooral laten repareren) lijkt niet altijd de verstandigste optie wanneer de nieuwprijs van een product relatief laag is. Maar aan de andere kant, repareren spaart schaarse grondstoffen en voorkomt leed door dumpen van e-waste. Ik denk dat iedereen wel weet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha