Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-02-2015, 13:09 door Anoniem

@TS: Ik heb jaren geleden ook een abbo afgenomen bij Tele2, waar goedkoop duurkoop bleek te zijn. Brakke apparatuur (extreem vatbaar voor interferentie), vaak stroringen (wekelijks tot maandelijks), krakende telefoonverbinding (ja zelf kabels vervangen wat niet hielp) snelheden die afhankelijk zijn van het gebruik bij de buren, etc. etc. Tele2 kan verder doen en laten wat het wil, zolang het werkende apparatuur levert die ervoor zorgt dat Tele2 haar contractuele verplichtingen nakomt (= weinig meer dan verbinding met het WWW) heb je geen poot om op te staan. Ik ben voor mijn particuliere DSL overgestapt op XS4All (Ftritzbox), wat al die jaren uitstekend is verlopen. Maar één recensie is géén recensie natuurlijk... @ Kraai & "Zeeuws meisje" anon: Niet om het een of het ander, maar een oud apparaat vervangen is dus pas rendabel na jaren en jaren gebruik, uitgaande van €0.16 / maand dan. (= €1,92 / jaar = €192,-/ eeuw), bij 24/7 gebruik wel te verstaan. Ik kan niet wakker liggen van zulke ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha