Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-02-2015, 12:07 door Anoniem

Door Anoniem: Beste Spiff, de laatste update die ik heb mogen ontvangen door Tele2 voor mijn Davolink modem met routerfunctie dateert van 22 Augustus 2013 dus wat betreft security updates..? En ja ik ben een recentelijke klant en zit 1 jaar vast aan hun. Graag zoek ik een manier om hen in gebreke te stellen. Hoe kun je iets in gebreke stellen als zij hun contractuele verplichting nakomen? Zo te zien is de verbinding met security.nl prima. Pas als blijkt dat de geleverde apparatuur ervoor zorgt dat jij schade lijdt (en toon dat maar eens aan!!!), kun je een procedure beginnen tegen Tele2. Voortaan eerst even inlezen dus, dan pas "Ja" zeggen. Ben maar blij dat je deze les leert voor een paar tientjes in de maand, ipv, via een hypotheek bijvoorbeeld... 2 tips: http://www.contractregistratie.nl/opzeggen-telecom.php (contractperiode dient gewoon betaald te worden!) http://wiki.openwrt.org/toh/davolink/dv-2020 (beetje (veel) prullen om je hardware te kunnen gebruiken zoals jij dat wil)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha