Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-02-2015, 12:17 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Zeggen ze hier nu "we hebben zulke types aanval nog nooit gezien dus het kan geen probleem zijn"? Impliceert dat dan ook dat de testen die de banken uitvoeren niet op zulke aanvallen testen "want nog nooit gezien"? Onderzoeken naar applicatiebeveiliging staan compleet los van fraudebestrijding. Ah, dat beantwoordt vrij aardig de vraag: De aangenomen veiligheid ligt in de zienswijze van de bank. Zo te zien. Bij het eerste huurt een bank een marktpartij in om de webapplicatie/apps etc onafhankelijk te testen. Dat zijn meestal geen amateuristische onderzoeken. Waarom zijn dat "meestal" geen amateuristische onderzoeken, hoe zie je dat en wanneer dus wel? In het bijzonder, is het criterium wat de bank hanteert voor het onderscheid anders dan hoeveel zo'n onderzoek kost? Onderzoek naar fraude omvat oa dat de banken zo goed mogelijk op de hoogte proberen te blijven van aanvallen op hun systemen en hun klanten. Kennis die dus kennelijk, afgaande op wat jij hier zegt, niet teruggekoppeld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha