Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-02-2015, 10:59 door Anoniem

Ik heb hier al vaker uitgelegd dat het systeem van ABN en RABO slecht is en dat van ING veel beter. Immers bij ABN en RABO is je pas+pincode het enige wat je nodig hebt om in telebankieren in te loggen en opdrachten te geven, inclusief opdrachten om limieten te verhogen en om spaargeld over te boeken. Dat is SLECHT. Als je pas geroofd wordt ben je AL je geld kwijt! De ING doet dit veel beter. Daar heb je NIKS aan een pas voor telebankieren en heb je APART een username, wachtwoord plus 3rd factor authenticatie voor je telebankieren. Als je de pas hebt dan kun je daarvan niet de limiet verhogen, dan moet je ook nog die andere 3 hebben. (veel mensen gebruiken SMS via mobiel als 3rd factor, echter je kunt ook een velletje met tancodes krijgen) Die miep van de RABO snapte dat niet. "bij ons is alles heel veilig". Kierewiet! Het is toch idioot dat je een limiet zet op een pas die je met de pas zelf kunt verhogen! Danny Mekic ging daar niet lang genoeg op door en wist waarschijnlijk ook niet precies hoe het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha