Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-02-2015, 19:43 door Anoniem

Ik wil best geloven dat ING beter beveiligt, maar erg klantvriendelijk zijn ze dan weer niet. Want je wordt voor ongeveer alles gesommeerd om naar de winkel te komen en dat is niet altijd eenvoudig. (mijn dochter van zestien wil haar ING rekening weer kwijt. Om te kunnen internetbankieren moet ze een aanvraag doen via internet, dan krijgt ze een brief, met die brief moet ze SAMEN MET MIJ naar de bankwinkel en dan kan ze daarna pas internetbankieren. Lekker veilig wel, maar met een werkende ouder en een schoolgaande tiener is het nog niet zo simpel om een tijdstip te vinden dat je tegelijk bij dat bankfiliaal staat binnen openingstijden...) Ben wel enthousiast over de ASN (digipass voor transacties, wachtwoord voor kijken, bankpas helemaal apart van bankieren) en ook wel over de SNS (idem alleen zonder wachtwoord, minder veilig dus maar wel gebruiksvriendelijker). Bij ABNAMRO geldt dat als iemand je pas pikt en je PINcode afkijkt, je tot op de laatste veer kaal geplukt kan worden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha