Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-02-2015, 09:57 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik wil best geloven dat ING beter beveiligt, maar erg klantvriendelijk zijn ze dan weer niet. Want je wordt voor ongeveer alles gesommeerd om naar de winkel te komen en dat is niet altijd eenvoudig. (mijn dochter van zestien wil haar ING rekening weer kwijt. Om te kunnen internetbankieren moet ze een aanvraag doen via internet, dan krijgt ze een brief, met die brief moet ze SAMEN MET MIJ naar de bankwinkel en dan kan ze daarna pas internetbankieren. Lekker veilig wel, maar met een werkende ouder en een schoolgaande tiener is het nog niet zo simpel om een tijdstip te vinden dat je tegelijk bij dat bankfiliaal staat binnen openingstijden...) Ik vind dat dan juist weer heel goed. ING snapt dat kinderen tegenwoordig als geldezel worden ingezet en stelt het op prijs hen en de ouders persoonlijk te informeren over de verantwoordelijkheden van een bankrekening. Beveiliging is altijd onhandig. Misschien kun je haar dat beter leren want daar zal ze nog veel mee te maken krijgen. Ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha