Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-02-2015, 10:16 door Rolfieo

Door Anoniem: Ik heb hier al vaker uitgelegd dat het systeem van ABN en RABO slecht is en dat van ING veel beter. Immers bij ABN en RABO is je pas+pincode het enige wat je nodig hebt om in telebankieren in te loggen en opdrachten te geven, inclusief opdrachten om limieten te verhogen en om spaargeld over te boeken. Dat is SLECHT. Als je pas geroofd wordt ben je AL je geld kwijt! Mooie kroeg praat. Maar dit is juist meestal niet het geval. UserID valt niet onder security. En mag je niet rekenen als beveiliging maatregel. Een wachtwoord is erg gemakkelijk te ontcijferen, ze worden veel gehergebruikt, gemakkelijk te caputeren met een keylogger. En met alle virussen en spyware is dit vrij gemakkelijk. Dan hebben we bij ING nodig, een TAN code, welke van te voren bekend zijn. Deze kunnen per telefoon binnen komen. Daabij kan je je wachtwoord laten resetten, met je telefoon en de gegevens die in je portemonnee te vinden zijn. Dus eigenlijk is alles te traceren of te vinden met je telefoon en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha