Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-02-2015, 11:02 door Anoniem

Door Rolfieo: Door Anoniem: Ik heb hier al vaker uitgelegd dat het systeem van ABN en RABO slecht is en dat van ING veel beter. Immers bij ABN en RABO is je pas+pincode het enige wat je nodig hebt om in telebankieren in te loggen en opdrachten te geven, inclusief opdrachten om limieten te verhogen en om spaargeld over te boeken. Dat is SLECHT. Als je pas geroofd wordt ben je AL je geld kwijt! Mooie kroeg praat. Maar dit is juist meestal niet het geval. Sorry hoor maar er is hier een duidelijk probleem en je komt er niet mee weg om dit kroegpraat te noemen. Je kunt wel kakelen "maar die andere dingen daar kom ik ook wel aan" maar bij ABN en RABO zijn die andere dingen HELEMAAL NIET AANWEZIG. Je hoeft ALLEEN pas en pincode te hebben. SLECHT SLECHT SLECHT. Misschien ook een redenen waarom de ING bank juist de bank met de meeste phishing aanvallen? Dat heeft misschien iets te maken dat juist de ING 2Factor authenticatie het gemakkelijkste te omzeilen is? Zou kunnen, maar van phishing aanvallen raak je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha