Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-02-2015, 14:41 door Anoniem

Ik heb hier al vaker uitgelegd dat het systeem van ABN en RABO slecht is en dat van ING veel beter. Je kan dat zo vaak uit leggen als je wilt. Feit blijft echter wel dat je stelling helemaal niet klopt. Bij ING kan je zo met gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Bij de Rabo heb je ook de bankpas nodig, het nummer van de pas, het one time password dat je moet genereren en dergelijke. Bij de ING loop je zo naar binnen, en heb je pas multifactor authenticatie bij het verzenden van opdrachten. Het systeem met de TAN code is niet veiliger dan bijvoorbeeld het systeem met de Random Reader bij de Rabobank. Bij beide krijg je een One Time Password, waarbij je bij de ING de telefoon van de rekening houder nodig hebt (of deze spooft), bij de Rabobank heb je meer nodig om je OTP te genereren, zoals je pas en je pincode. Immers bij ABN en RABO is je pas+pincode het enige wat je nodig hebt om in telebankieren in te loggen Bij de ING heb je alleen een gebruikernaam en statisch wachtwoord nodig wat eindeloos wordt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha