Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2015, 15:43 door Anoniem

Door Anoniem: De mensen roepen natuurlijk meteen weer "privacy" maar ik denk dat dit een heel goed beleid is, wat de kwaliteit van het bedrijf aanmerkelijk kan verhogen. Post voor een medewerker van het bedrijf is post voor het bedrijf, en het is veel beter als dit naar algemene adressen wordt gemaild dan dat dit naar personen gaat. Personen die wellicht met vakantie, ziek, overgeplaatst e.d. zijn. Daar weet de klant niet van en die verwacht een tijdige behandeling van de post. Ook voor het archiveren van de post, zodat daar op terug gegrepen kan worden bij conflicten of zodat het kan worden terug gehaald als de bezorging fout gegaan is, is het veel beter. Als je privacy wilt hebben dan moet je niet gaan werken in loondienst. En dat is hier al zovaak voorbij gekomen. Deze reactie geeft m.i. precies weer waar het vaak fout gaat: de opoffering van vertrouwelijkheid voor meer efficiency door grofmazige digitalisering en onnodige opslag van gegevens met als 'verantwoording' het matra "je hebt toch niets ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha