Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2015, 12:39 door Anoniem

Door Krakatau: Door Anoniem: Er zal wel weer een hoop kritiek en weerstand ontstaan door deze lancering, want dat is altijd zo met nieuwe ontwikkelingen. *gaaap* Maar kan iemand mij uitleggen wat nou precies het voordeel is van mobiel betalen? Want je moet toch zoveel handelingen* verrichten voordat überhaupt de transactie kan plaats vinden dat je er bijna moe van wordt. 1. Mobiel van toetsenblokkering afhalen. 2. App starten. 3. Telefoon bij betaal terminal houden. Wat is nou de winst in verhouding tot pinnen?? Dat je hele portemonnee (a.k.a. wallet) wordt vervangen door je smartphone. Geen gesleep meer met allerlei pasjes. Zelfs kortingskaarten (bv. die van Albert Heijn maar er is een hele lijst) kan je elektronisch gebruiken. En onder een instelbaar bedrag hoef je geen code in te voeren (als je dat wil, standaard zo ingesteld dat altijd een code nodig is). Ik heb zelf een smartcard houder waar 6 passen in passen en ik kon deze maar met moeite vullen, ik moest deze uiteindelijk opvullen met een stuk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha