Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-02-2015, 10:41 door Anoniem

Gisteren twee rabo scanners ontvangen, Nee geen verbetering. Het apparaat is lomp en alsof hij vol met lood zit. Ik neem de random reader altijd mee op vakantie en werk, licht en handzaam. Dit weer een stuk extra gewicht. Verder wie gaat deze ongein betalen? Ik zit al ruim 40 jaar bij de Rabobank (Eigenlijk bij 1 van de fusiepartners raiffeisenbank (De RA van Rabo). In het begin kreeg ik 8% rente op mijn spaarrekening en was de service allemaal gratis. Het rabokantoor was om de hoek, waar je persoonlijk werd geholpen. Nu 40 jaar later, krijg je vrijwel geen rente meer, Betaal je je blauw aan allerlei kosten. en moet je 10 minuten met de auto naar de dicht bijzijnste filiaal, waar je wel even de parkeermeter moet vullen. Nu begrijp ik waar dit miljardenwinsten vandaan komen. Ik lees ook dat we over een paar de random reader niet meer kunnen gebruiken :-( Ik had liever dat ze deze mogelijkheid ook gewoon blijven ondersteunen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha