Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-02-2015, 08:36 door Anoniem

Door Anoniem: ik heb gekozen voor optie 2 (linkt naar https://answers.avira.com/en/experts) Oke, ziet er bonafide uit. Heb je een gratis versie van Avira? Dat zou de reden kunnen zijn dat ze je geld vragen, immers is dat soort ondersteuning meestal alleen gratis voor mensen met een betaald abonnement. Heb 3 licenties voor 2 jaar gekocht. Op de laptop met xp en op de PC met windows 7 heb ik geen probleem. (voordat mensen beginnen over dat XP niet veilig is. Deze laptop gebruik ik alleen om te surfen op het internet. Dit kan volgens mij geen kwaad zolang ik maar nergens inlog.) Door choi: Door Anoniem: Door Anoniem: Malwarebytes Antimalware (free) vond 154 exemplaren. Ik heb deze exemplaren in quarantaine laten zetten. Dit waren allemaal PUP's. De foutmelding die ik kreeg is er nog steeds. Is het aan te raden om de proefversie (van de betaalde versie) te gebruiken aangezien de gratis versie al 154 exemplaren heeft gevonden? Kreeg net (tijden het maken van deze reactie) een melding van avira. Hij had een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha