Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-02-2015, 11:10 door Anoniem

Door mcb: In de praktijk kun je hier natuurlijk best wat gedoe mee krijgen en "tsja, dat zijn mijn huurders ik heb geen idee wat die doen en zoek maar uit welke je moet hebben" is dan niet een erg sympathiek verweer. Plus, wellicht wil je die overlastgevende huurder erop aanspreken dat jij steeds vervelende figuren aan de deur krijgt door zijn internetgedrag. Dus ik zou toch overwegen om iets van een wachtwoord per huurder beschikbaar te stellen. Is dat niet (mede) afhankelijk van hoe die internettoegang is opgezet? Als je bijv een etage met daarin meerdere woningen bezit en verhuurt, en je hebt 1 aansluiting met daarop meerdere access-points zodat er wifi-dekking is over de gehele etage, wordt aanwijzen/aanspreken van de "schuldige" een beetje lastig. Als je echter in iedere woning een kabel/adsl-aansluiting hebt, dan is iedere aansluiting per adres geregistreerd en is de bewoner wel aan te wijzen. Een juridische schuldige is lastig, maar het contract tussen ISP en abonnementshouder zal ongetwijfeld een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha