Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-02-2015, 16:58 door FlamingFireFunky

Aan allen, Ik heb een vraag m.b.t. Kaspersky Internet Security 2015. Mijn PC in vogelvlucht: - Nieuwe Windows 8.1 64 bit en alle updates op nieuwe hardware geinstalleerd - Direct daarna een nieuwe KIS 2015 geinstalleerd - Alle instellingen van zowel Windows als Kaspersky op default - KIS firewall i.p.v. Windows firewall (ging automatisch bij installatie) - Microsoft Defender etc. uitgeschakeld (ging automatisch bij installatie) PC werkt perfect, automatische Windows updates etc. loopt prima. KIS 2015 werkt ook perfect, behalve dat ie dus niet automatisch wil updaten. Handmatige update werkt wel. Ook na diverse herstarts en de PC urenlang te laten draaien update KIS niet uit zichzelf. Ik heb me helemaal suf gegoogled maar ik krijg het niet voor elkaar. Wie kan mij helpen?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha