Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-02-2015, 17:37 door Anoniem

Auto-update en auto-scan zou moeten werken,al kun je idd handmatig doen,maar daar betaal je niet zoveel geld voor.Ik raad je aan om kontakt op te nemen met kaspersky technical support evt.via hun facebook of twitter page. Ze zijn ook telefonisch bereikbaar en via e-mail. Ik zel was niet zo tevreden over kaspersky,over zowel de software als de klantenservice en ben ook al heb ik een licentie die nog geldig is tot half juli a.s. overgestapt op bitdefender.Die heeft een goede 24/7 bereikbare klantenservice,al is die wel engelstalig. Het kan zijn dat jouw probleem met kaspersky software kan worden opgelost via een software update.Ik zou gewoon even kaspersky kontakteren,evt. ook op kaspersky forum kijken.Als je nog in de proefversie of in de eerste 30 dagen van je betaalde licentie zit kun je nog van je kaspersky software af komen en je geld terugkrijgen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha