Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-03-2015, 10:22 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Belangrijk verschil: bij Diginotar waren redelijk wat mensen soort van 'shocked' over wat er gebeurd was. En dat terwijl de commotie rond Comodo net geweest was en dat bedrijf bestaat gewoon nog en doet nog vrolijk wat het altijd deed. Dat is wat anders. Wat er bij Comodo fout ging was dat ze taken delegeerden aan wie het maar wilde, wederverkopers die de beveiliging niet op orde hadden konden automatisch certificaten aanmaken. Wat er bij Diginotar fout was, was dat de veilige omgeving niet gescheiden was van de kantooromgeving. En dat is bij Gemalto wellicht ook weer het probleem. Ik zie eigenlijk niet hoe dat ook maar enige dispensatie is. De ene was de controle kwijtgeraakt door onachtzaamheid en de ander had de controle moedwillig weggegeven. Kennelijk is de ene vorm van grove nalatigheid ernstiger dan de ander? De schuld kunnen afschuiven op "business partners" een vrijkaart?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha