Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2015, 12:28 door Anoniem

Door Anoniem: Encryptie is zinloos. Of zo complex dat niemand er mee wil werken. En dus zinloos. Als je een lange onhandige passphrase moet invoeren voor de encryptie en je moet deze ook iedere keer invoeren om op te kunnen nemen als je gebeld wordt, dan vrees ik dat er heel wat CRA gaat optreden. Even met je vingerafdruk aanmelden op de smartphone is gebruikersvriendelijker en veiliger dan geen bescherming. Ja, vingerafdrukken zijn makkelijk te achterhalen en na te maken. Maar dan moet je wel bijhouden welke vingerafdruk bij welk toestel hoort anders ben je nog wel een tijd bezig. Bij een gerichte aanval op een specifieke gebruiker is dat te doen, als het gewoon om simpele diefstal van een mobieltje gaat dan denk ik dat men niet de moeite neemt. Resetten en verkopen is dan het motto. Het is dus altijd de vraag welk niveau van beveiliging je zoekt en waartegen, tegen diefstal van je mobieltje (waarbij je wel zeker wilt stellen dat je data niet op straat komt) of tegen diefstal van je data zelf. Het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha