Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-03-2015, 12:18 door Anoniem

Ik heb het net nog even nagekeken. De procedure bij ons is als volgt: (vertaald uit het Engels) 1. Vraag om een legitimatie van de ambtenaar, en vergewis je ervan dat die bevoegd is (b.v. een TSA functionaris). 2. Werk mee met de beambte, en stel je professioneel op. Ga niet protesteren of tegenwerken. 3. Wanneer je je wachtwoord hebt moeten afgeven, of je laptop of harde schijf moest inleveren, neem dan contact op met de verantwoordelijke voor security in je eigen land, en in het gastland. 4. Verander je wachtwoorden naderhand zo snel mogelijk. Om problemen te voorkomen wordt aangeraden altijd de bedrijfsbadge bij je te dragen, en een uitdraai van de assetregistratie mee te nemen, om te kunnen bewijzen dat je een laptop en telefoon van je werkgever bij je hebt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha