Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-03-2015, 17:30 door Anoniem

Door gerb: zijn er ook altijd weer mensen die daar dan weer overheen moeten gaan en hun über-kennis willen aantonen door nu juist uitdrukkelijk niet te willen helpen en computers en password kraken geen legitiem onderwerp vinden op een security site (en dus kennelijk ook vinden dat deze kennis een kleine elite voorbehouden moet zijn, met wellicht nog de suggestie daar zelf bij te horen!)) Daar heeft het volstrekt niets mee te maken en dat had je wel uit de teneur van een van de reacties kunnen opmaken als deze : Positief in het verhaal is dat er inmiddels een hele aanvaardbare oplossing is genoemd. De tip om contact op te nemen met je provider lijkt me een hele doeltreffende redelijke werkbare oplossing die jou op meer officiële wijze in staat stelt je probleem op te lossen en die ons in staat stelt het risico te vermijden ongewild mee te werken aan zaken waar we liever niet aan meewerken. Laat staan dat security.nl een plek wordt waar je dit soort handleidingen kan gaan vinden. Is het arrogant om niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha