Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-03-2015, 21:25 door Anoniem

Verschillende productmanagers van overheidsinstanties hadden de End of Extended Support van XP helemaal niet op hun radar staan als critical; ondanks dat de verantwoordelijke accountmanagers van Microsoft (even zonder titel) hen er wel degelijk op tijd hadden op gewezen. Het zou bovendien standaard deel moeten uitmaken van je Product of Software Lifecycle Management. Toen die betreffende overheidsinstanties eindelijk door hadden dat ze het juiste overgangspunt hadden verslapen of bewust hadden genegeerd (!), werden ze zeer arrogant tegen Microsoft (in de trant van: "but we are de duts guverment"). Zelfs toen duidelijk werd dat Special Support, denk aan speciaal beheer :) , serieus geld ging kosten, bleven ze star. Het resultaat is bekend. Met belastinggeld wordt nu weer eens betaald voor de fouten van enkele ambtenaren, ondersteund door geld-graaiende consultants, terwijl het totaal onnodig was. .... Dit verhaal is niet alleen iets van Microsoft, ook andere softwareleveranciers worden op dit moment serieus ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha