Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-03-2015, 10:55 door Dick99999

Door Anoniem: [...] Wat het slachtoffer had moeten doen is de verbinding verbreken en haar vaste contact met de bank terugbellen op een reeds vooraf bekend nummer (en geen "oh we hebben het veranderd, hier is het nieuwe nummer" accepteren!) en vragen om de naam van de beller. Bel je terug naar de bank en krijg je dan je beller weer te pakken, dan kan je wellicht gegevens overdragen--ook al zou dat nooit moeten hoeven met codes uit dat magische kastje, daar is het niet voor. Maar merk op, bel je je eigen bank terug en krijg je je beller niet te pakken, gaat het feest niet door. [...] Terugbellen om de beller weer aan de lijn te krijgen, heeft geen schijn van kans bij een grote bank. De bank behoort op dit soort gevallen voorbereid te zijn. Dus ik bel gewoon de klantenservice en vraag of er iets met mijn rekening is. Dat staat echt wel geregistreerd bij de bank.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha