Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-04-2015, 18:10 door Anoniem

Ik vond direct al, en vind nog steeds, dat adverteerders met hun woede zich behoorlijk in de kaart laten kijken, en al evenzeer door de mand vallen. Waarom? Als ze zelf zouden geloven in hun vermogen om mensen te beïnvloeden dan hadden ze simpelweg op do-not-track-headers kunnen reageren met af en toe een advertentie die mensen oproept dat uit te zetten. Dat ze dat niet hebben gedaan kan alleen maar betekenen dat ze zelf niet in hun eigen produkt geloven. Door Anoniem: Jammer dat een bedrijf enerzijds wel naar zijn klanten luistert (of waren we de woorden richting NSA over afluisteren etc alweer vergeten?) maar dat anderzijds laat afweten ten faveure van adverteerders. Idem trouwens voor andere browsers... Ik heb eerder de indruk dat Microsoft dit doet om aan standaards te voldoen, wat ik heel positief vind. In hoeverre W3C op zijn beurt door adverteerdersbelangen beïnvloed is weet ik niet.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha