Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-04-2015, 14:39 door Rolfieo

Door T.A.: @MCB Ik lever een dienst aan de zakelijke markt. Momenteel werken we ongeveer zoals jij schetst alleen gaat alles via de mail of via de post. Doordat de opdrachtgever niet altijd direct tekent of het contract terug stuurt kost het mijn medewerkers veel tijd om er achteraan te bellen. Dit wil ik weg hebben. Ik ga daarom (en ook vele andere redenen) een online platform opzetten met persoonlijke account. Doordat ik het contract upload in zijn account kan hij en wij het contract uploaden. Door een knop o.i.d. toe te voegen willen ik de werkzaamheden vereenvoudigen en kan ik automatische reminders sturen zodat mijn medewerkers niet meer hoeven terug te bellen. Door op die knop te drukken wordt het bestand vergrendeld en kan deze niet meer aangepast/verwijderd worden. De grootste vraag waar ik dus mee zit, is dit rechtsgeldig. Een paar belangrijke punten. Persoonlijk contact werkt vaak veel beter dan een Email verzenden. Een herinnerings Email, gaat vaak meteen de prullenbak in. Of dit dus een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha