Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-04-2015, 20:36 door Anoniem

Ik probeerde vandaag met Google Chrome browser in te loggen op mn Ziggo Mail,en tot mijn schrik stond daar een rood kruis door het slotje en een rode streep door https,de https schijnt niet te werken op ziggo mail.Van alles gedaan om het proberen op te lossen: browsergeschiedenis verwijderen,UPC/Ziggo modem/router even vd stroom gehaald,de computer uitgezet en na opstarten modem/router pc weer aangezet,adblock uitschakelen hielp ook niks.Toen maar in IE9 geprobeerd,daar waren weliswaar wat probleempjes en er werdt gezegd dat de verouderde browser problemen kan hebben,maar https was wel actief,daarna Firefox geprobeerd,daar doet https het gewoon bij ziggo mail,toen google chrome hulp geklikt,moest een klein beta-programmaatje van google chrome downloaden wat kijkt of er programma's zijn die de problemen kunnen veroorzaken,niks gevonden,toen de chrome browser ge-reset,daarna nogmaals geprobeerd en nog steeds geen https bij ziggo mail via chrome,ik besloot om eens even te kijken hoe het zat met de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha