Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-04-2015, 14:13 door Anoniem

Door amphihans: Tenslotte weet nu iedereen dat software fouten bevat, daarmee moet je nu eenmaal mee leren leven. Dit is wel iets wat we niet meer moeten accepteren. Ik als klant/burger/consument/gedwongen neringdoener/wat-dan-ook jullie apparaten gebruiken? Dat is prima, maar als het fout gaat is het jullie schuld. Dus zorg maar dat er terugvalmogelijkheden bestaan, dat er hulp geroepen kan worden, dat om het even welke problemen rechtgezet kunnen worden zonder al te veel rompslomp, en zo verder. Dat zie je wel vaker, dat het goedkoper is er een machine neer te zetten, vooral omdat je dan de schuld op de klant kan afschuiven. Zie bijvoorbeeld de flappentap, en de ov-faalkaart. Gaat er iets mis? Uw schuld m'neer. Zelfs als je jouw privacy (en dus ook die van alle andere mensen) volstrekt gestolen kan worden is het wel tijd in te zien dat jezelf schuld in jouw schoenen laten schuiven geen winnende strategie is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha