Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-04-2015, 09:35 door Anoniem

Ook hekelen de onderzoekers dat leveranciers de kassasystemen vaak onder een beheerdersaccount laten draaien. "Leveranciers beweren vaak dat dit vereist is, maar het zijn leugens. Het is gewoon een excuus voor luie programmeurs." Ok maar dan wil ik toch wel 2 situaties onderscheiden: 1. de leverancier beweert dat het als admin moet draaien maar dat is helemaal niet zo 2. het moet als admin draaien omdat de programmeurs lui geweest zijn Die 2e situatie daar kun je als klant toch maar weinig aan doen? Soms kan het nog oplossing bieden om hier of daar een bestand of directory writable te maken, maar op een gegeven moment houdt het gewoon op. Je kunt dan alleen nog maar kiezen tussen als admin draaien of de software niet gebruiken, en dat laatste is vaak geen optie. Inderdaad is situatie 1 ook vaak het geval. Ik ben op het moment bezig met een geval waar Adobe Premiere niet wil draaien en als je op internet zoekt met de melding waar het op stuk loopt dan vind je een antwoord wat kennelijk van een Adobe ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha