Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-04-2015, 17:22 door Anoniem

Ik heb het probleem voorgelegd aan Bitdefender customer support,en na het op hun voorstel uitschakelen en een voor een weer inschakelen van alle Bitdefender Total Protection protectie-onderdelen zijn we er achter gekomen dat het probleem ligt bij een Bitdefender Total Protection 2015 onderdeel/feature genaamd SSL scanning.Na uitschakelen van deze SSL-scanning in de Bitdefender Total Security 2015 zie je gewoon een slotje in de Chrome browser.Volgens Bitdefender is er een foutje in de SSL scanning feature die in een toekomstige update zal worden verholpen,of dat een update is in de huidige 2015 versie of dat de fout pas zal zijn verholpen in de 2016 versie is mij niet duidelijk geworden, evenmin is mij duidelijk geworden waarom het probleem met de HTTPS/SSL scanning alleen in Chrome browser optreedt en niet in bijv. IE en Firefox,daar levert de SSL scanning die is ingeschakeld geen probleem op,je ziet daar gewoon een slotje en https in de browser.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha