Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-04-2015, 14:42 door Anoniem

Door Anoniem: Zo te zien gaat het hier zuiver om het verkeerd voorlichten van klanten. Ze hebben dingen beloofd die ze niet zijn nagekomen. Dat is een wel erg simpele kijk op het gebeuren. Nee, ze hebben klanten niet verkeerd voorgelicht. Ze hebben ze totaal niet voorgelicht; de FTC spreekt immers niet zomaar van misleiding, Het lijkt er in het geheel niet om te gaan dat het tracken zelf onrechtmatig of onwenselijk is. Hoezo niet onwenselijk? Er zijn twee kampen: - de bedrijven; deze vinden tracking pas onwenselijk als je je daarvoor actief afmeldt, en - de consument; deze vindt tracking meestal pas OK als hij/zij zich daarvoor heeft aangemeld, of akkoord gegaan is met tracking. Aangezien wij in Europa toch iets meer aan privacy hechten als de gemiddelde Amerikaan (naar het zich laat aanzien) zijn er privacyregels opgesteld. Ik mag er van uit gaan dat bedrijven zich daaraan houden. Dit bedrijf heeft op drie punten het laten afweten: - geen voorlichten van klanten en/of bezoekers, - geen actieve ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha