Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-04-2015, 13:36 door Anoniem

En: is het niet verwerken van aangegeven kortingen of acties, waar je zelf pas achter komt als je de bon zorgvuldig doorneemt, dan geen diefstal door het winkelbedrijf? Ik maak dat eigenlijk (te!) regelmatig mee. Soms zou je haast denken dat het niet invoeren van acties bewust wordt gedaan... Bij vrijwel alle supermarkten is het regelmatig mis en moet er iemand naar de betreffende afdeling gestuurd worden om de prijs te controleren als je bij de kassa zegt dat het niet klopt! Het is allemaal wel van één kant bekeken. Ik begrijp best dat er een zekere dreiging achter moet zitten om misbruik te voorkomen, maar de stellingname van AH dat je bij één foutje meteen als crimineel wordt beschouwd, is toch wel heel erg. En dat terwijl ze inderdaad het systeem proberen door te drukken (ten koste van het personeel, dat ook weer werkloos thuis mag gaan zitten). Voor mij een reden om aan dit zelfscannen niet mee te doen. Moet er niet aan denken dat ik me zou vergissen... Dan maar wat langer wachten om af te kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha