Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-04-2015, 15:26 door Reinder

Door Anoniem: Met het invoeren van de bovenstaande voorwaarde krijg ik het gevoel dat Albert Heijn meer geïnteresseerd is in het gemakkelijk cashen en snel geld verdienen van de € 181,- zogenaamde schadeloosstelling voor diefstal dan voor enige serviceverbetering. Het steekt me enorm dat de deze mentaliteitsverandering van de huidige groep hogere managers, werkzaam in verschillende bedrijven, die achter dit soort van aanvullende regelgeving schuil gaat, waarin het vooral om te doen is, om klanten al op voorhand als als notoire wanbetalers, zwartrijders en veelplegers neer te kunnen zetten. Dit soort ondernemingen bekijk ik met de nodige argwaan en zal ze zoveel mogelijk proberen te vermijden (maar het lukt niet altijd). Die indruk heb ik zelf niet. Ik gebruik de zelfscan af en toe als ik slechts een of twee boodschappen heb (flesje drinken, broodje etc) en dan vind ik het prettig dat ik snel kan afrekenen en niet met m'n flesje drinken hoef te wachten achter mensen met een kar vol weekendboodschappen. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha