Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-04-2015, 16:28 door Anoniem

Dit is slinks in "neutraliteit" ingepakte propaganda. Want kijk maar, behalve in de titel vergeet DNB compleet de belangen van de klant. Als je als klant kritisch gaat kijken naar betaalrisicos en hoe die te beheersen, bijvoorbeeld zichtbaar te maken en in te perken, dan is de enige behoorlijke optie nog altijd contant. Er zijn genoeg consumenten die zich hebben laten aanpraten of zelfs zichzelf hebben aangepraat dat pinnen "beter" is, maar dat is het alleen zolang er niets misgaat en je je huisbankier blind vertrouwt, en die van de winkelier, en de betaalverwerkers, en de makers van de electronica, en wie er verder nog met z'n fikken aan heeft gezeten op het hele traject van kastje tot obscure regel op je rekeningoverzicht. Merk op dat in de hele "afweging" die DNB maakt er geen enkele serieuze afweging van risicos voor de klant voorkomt, hooguit als stilletjes afschuiven van zulk risico van de ondernemer naar zijn klanten toe. "Ga nou maar pinnen, iedereen doet het" is de boodschap. Maar willen we het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha