Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-05-2015, 11:31 door PietdeVries

Door karma4: Waarom als ze dit zo goed kunnen, nog steeds als het even kan als eerste de schuld bij de klant/gebruiker zien te leggen? Ik zie dat je wat moeite hebt het grote plaatje te bevatten... De vraag die je stelt bevat het antwoord namelijk al! Als banken cybercriminaliteit inderdaad goed kunnen opsporen aan hun kant, dan moet het probleem dus wel bij de klant liggen! En - to be fair - is dat meestal ook het geval. Ik heb nog geen documented cases gezien waarin de systemen van de bank gehacked zijn en waardoor klanten geld kwijt raakten. Wel veel cases van man-in-the-browser aanvallen, malware op pc's en social engineering waardoor klanten zich geld laten aftroggelen. Banken zullen - net zoals alle commerciële bedrijven - niet zo snel openheid van zaken geven hoe ze fraudeurs opsporen. Maar als je af en toe eens een security conferentie bezoekt en daar met security mensen van een groot-bank praat, dan weet je dat er meer gebeurt achter de schermen dan alleen maar klanten de schuld geven. En man van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha