Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-05-2015, 12:51 door Anoniem

Ik heb één keer dit zelf-scan systeem bij AH (Brusselse Poort in Maastricht) gebruikt. Het was een zeer traumatische ervaring. Ik had 2-3 producten netjes gescanned en afgerekend. Na ja, dat laatste ging niet helemaal goed, het systeem stopte en ik had geen idee waarom. Keek hulpvragend om me heen, tot dat er plotseling een AH medewerkster op me afkwam stuiven... CONTROLE ...... Stom verbaasd en aan de grond genageld stom ik daar voor iedereen als crimineel. Ze scande alles weer en ik mocht betalen en naar de uitgang gebracht. Geen excuses, geen verklaring..... en weg was ze weer zonder één woord. AH zelf scannen.... NOOIT meer. In hetzelfde winkelcentrum zit ook een Jumbo. Hier gebruik ik het zelf scannen altijd, vriendelijk, behulpzaam Ja leuk,

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha